Vamos a la playa

Dålig update på bloggen jag vet, men de är sommar och då finns det tusen andra saker att göra! Roadtrippen var nice och kalmars uteställen var awesome! Funderar på att flytta till kalmar faktiskt, lite bättre än växjö ;) Idag var det jobb sen träffade jag Petra, var och köpte ett bredband eller fick av pappa. Ska snart hoppa in i duschen sen ska jag nana, är lite trött eftersom jag hade mardrömmar förra natten så de blev inte så mycket sömn. Förlust för Kalmar idag också sjukt tråkigt, men de spelade bra! Åh denna vecka är helt fullspäckad med en massa kul, imorgon ska jag träffa Sandra sen på onsdag kommer min bror och då blir det massa bus! Sen på lördag drar jag, AWESOME! Ne nu ska jag sätta fart!








xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0