Bad

Dålig update på bloggen, men har haft fullt upp! Igår var det personalfest som var awesome! Hade verkligen jätte kul, fast inte lika kul idag. Men de bjöds på många skratt och det var en underbar Dag/kväll. Förre veckan utökade jag min gaderob med många nya klänningar och andra kläder :) Skickade en bild på en av klänningarna till min storebror får se vad han tycker. Sen är det bara några dagar kvar tills midsommar och jag är tagg!:) Känns som denna sommar kommer bli underbar. Förresten har tänk på en sak nu hur länge som helst och jag funderar på att utbilda mig till DJ, känns som ett jobb för mig (tror jag). Men funderar på om man ska gå en utbildning eller bara bli självlärd. Har inte bestämt mig än men känns som jag ska ta tag i allt de där efter sommaren. En annan nackdel är att jag har börjat hänga för mycket på flashback, men man får reda på så sjukt mycket och man blir mer allmänbildad men endel trådar är ju helt sjuka. Jag ska försöka sluta kolla där :) Ska nog sova av mig bakfyllan för ikväll är det all in :)









Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0