Bonkers

Helgen har varit helt okej, har levt i soffan typ men kände att jag behövde fly lite från verkligheten. Men idag har jag träffat Sofie och vi har ätit jordgubbar och kladdkaka och även varit och stor handlat mat! Imorgon är det jobb igen sen är det kompisar som gäller imorgon :) Funderar på att tatuera mig igen också, har lite små idéer som jag tror skulle passa mig! Förresten kan inte släppa att Baksmällan II var så bra, skrattade hela tiden! Jag och Petra satt och skrattade medans alla var tysta typ :P Men de är för att vi har en sån bra humor! Funderar på att spela in en låt, har fått tillbaka min lust till sången också vilket känns sjukt bra! Ne nu ska jag dra mig, på återseende bloggen!


Du finns i mina tankar hela tiden.



















Jag är verkligen tacksam att jag har min bror, jag älskar honom över allt annat och är väldigt lycklig att han finns i mitt liv!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0