Tommy-gun

God morgon alla :)

Idag vaknade jag fem i åtta och hade panik och tänkta va fan jag börjar om fem minuter varför har inte klockjävlen ringt? Sen kom jag på just ja de är ju lördag! Hahaha helt sjukt! Igår hade jag en sjukt bra dag, kundbesöket gick awesome sen gjorde jag ett galet bra pass på gymmet sen träffade jag Petra och sen blev det film hos grannen! Känns som alla dagar bara springer förbi mig men jag njuter av varje dag! Men måste snart in i duschen för snart kommer min kära Sofie och ikväll blir det självklart party, all in som gäller! Imorgon är det bakis som gäller sen får jag fin besök :) Ne nu ska jag sätta igång, ha de bäst!












xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0